dinsdag 7 oktober 2014

Rood!

Rood, rood, ik heb geen rood!
Waar moet ik rood gaan zoeken, hier in alle hoeken,
rood, rood, rood, ik heb nu rood.

Dat is een van de liedjes die we geleerd hebben tijdens de rode dagen!

Met de rode plasticine spelen.

De rode jongens!


We zochten rode blokken in onze doos!



Alle rode kindjes!

Juf Karen heeft een wit pak, ik vind dat niet mooi. We zoeken naar een manier om mijn pak rood te krijgen!
Hoe kunnen we dat best doen?


Juf Machteld belt de kleurenfee! Misschien kan zij ons helpen?

De kleurenfee is er!

Samen toveren we rood!

Juf Karen in de doos? Is dat juist?

Natuurlijk niet, er moeten rode voorwerpen in.

Is het gelukt?

Helemaal gelukt! Wat een mooi rood!

Alle rode kindjes van K1, K2 en K3

We kregen ook een rode stip op onze neus!







We kleurden met rode wasco's en potloden.

Er werd natuurlijk ook gespeeld!

Geen opmerkingen: